Madame's Blog

Gânduri…în loc de jurnal

Pure morning… Octombrie 24, 2010


Carti pe podea, soare blajin de toamna printre perdele, copaci galbeni la fereastra…

Ma plimb pe sub alei cu tei, ce imi amintesc de aleile cu tei din mahalaua copilariei mele, Muzicanti, alei ca niste catedrale in care ardeau lumanari  in frunze galbene ce cadeau din ramurile impletite in chip de ogive…

Am lipsit atat de mult de aici, ca nici nu mai stiu cand mi-au crescut aripi – un sfarsit de vara cum n-am avut de mult – inconjurata de prieteni, de atatia oameni dragi, chiar daca mi-au fost aproape doar vreo luna si-o saptamana – plimbarile cu bicicleta duminica in Herastrau, iesirile prin toate carciumile Bucurestiului –  de la Divan, la Niste Domni si Fii sau la Absintherie, “lieu du temps perdu…” teatru, filme la MTR, rasete pana la crampe prin Cotroceni, ceai, plimbari sub clar de luna…nu stiu cand au trecut, cum de-am avut energia sa le fac pe toate, sa ma scutur de toata oboseala cuibarita in oase…credeam ca am murit intr-un inceput de septembrie, si m-am inselat atat de mult, incat bucuria redescoperirii unor things my heart seemed to know and yearned to remember, ma poarta, heureuse que je peux toucher aux etoiles…

Am citit – Prins de Petru Popescu, Europolis de Jean Bart – mi-am dat seama ca Bucurestiul, the city we all love to hate, mi-e drag atunci cand e bland – cand ma sperie, visez la Sulina, si pot vedea in ruina ei prezenta gloria Europolisului…mi-e dor de soarele Deltei care mi-a alungat iarna din suflet…si ma bucur de fiecare raza care ma face sa zambesc in zilele superbe de toamna ca cea de azi…abia astept sa ies, cu camera pe umar, sa vad rosu, cajou, auriu,verde kaki, sangeriu, bronz de toamna…

M-am intrebat de ce nu am putut sa scriu despre toate astea pe masura ce s-au intamplat…si nu e vorba ca nu am avut timp…Mi-e aproape frica sa ma trezesc, caci tot imi pare ca un vis…clepsidre cu nisip mov imi numara secundele – menestreli vechi, ca la cenaclu – tot nicu, mircea si-alexandru imi canta trairile – imi vibreaza muzici prin zambete cand ascult alexandrina…am inca nisip de la sfantu gheorghe in rucsac (am vazut asta cand l-am coborat azi sa-l pregatesc pentru bran:D) – vrei soare, soare iti dau…

….to be continued…

Later edit: Song of the day: Alexandrina – La nuit…

 

Lasă un răspuns

